onsdag 4. august 2010

SE MITT NYMALTE HVITE GULV...MED STICKERS...

Her er resultatet av STICKERS på Gulvet...

HEISANN! Her er  Gulvet ferdigMalt i HVITT og prydet med den Flotte STICKERS som jeg vant inne hos ROKADESIGN   .Valgte å  bruke Stickers  på GULVET denne gang ,og det gjikk kjempefint.
Enkel og grei FORNYELSE av GULV i et lite ROM.Ja,for dette er jo en liten MELLOMgang og ikke så enkelt å få tatt et bra bilde av rommet,som forøvrig ikke er så veldig interessant heller,etter som det er hele med Fem Dører her.....Hvis noen lurer på åssen GULVET var FØR det ble Hvitt,så ta en titt HER.En vesentlig Forskjell eller hva?...
SYNNØVE du Tippet riktig ,da du mente at jeg skulle bruke Stickersen på GULVET..hi..hi..Det var jo morro!Ikke så vanskelig å skjønne da kanskje,men du var den eneste som kom med forslaget!
Så kan iallefal anbefale til dere som har tenkt tanken å MALE gulv og som IKKE har gjort det enda,det går UTmerket godt an å gjøre.Som her var det GulvBELEGG ...Men er glad det ikke var et Stort ROM...

16 kommentarer:

Havfruen sa...

Åh...fy søren så stilig dette ble!!!!!!!! Knallbra Sissel:) Mon tro om jeg tør male pergo`n på det ene gjesterommet? Tror du det går an?
Grattis med nydelig mellomgang:))
Klemmer til deg:)

Anonym sa...

dette ble jo rålekkert:)dette gir meg enda en grunn til å male gulvene oppe hvite.kjempe fint.klem:):)

Precious Home sa...

Er det mulig! Nå satte det griller i hodet mitt!!! Ikke rart jeg bare må "innom" deg så ofte jeg kan...;) Hvordan maling brukte du? Fikk en ide skjønner du...;) Hvite gulv er jo bare herlig!!!!

STYLIZIMO sa...

Så utrolig fint det ble! Elsker hvitmalte gulv, og litt tekst i tillegg gjør susen.

klem Nina

Daniela sa...

Herregud, som jeg elsker bloggen din. Så mye inspirasjon og lekre saker :)

jeg er selv helfrelst av stickerser, og har fått streng beskjed om å vente 3-4 uker med å klistre på etter å ha malt, hmm. Får håpe det holder seg fint hos deg..

Oss på Tverråmoen sa...

Dette ble jo kjempebra :)

Havfruen sa...

Takk for svar:) Ja, jeg skal forhøre meg, for dette likte jeg. Et gjesterom er ikke et rom Major er inne på! Så det bør funke:))
Klemmings:)

Anonym sa...

oioioi det vart jo drit bra,knall bra,dige digge det,dette kan du!!ha en fin kveld videre:)ann lisbeth

alexxis sa...

det ble helt rått:))

Bettum Villa sa...

Så flott gulvet ble!! Her har du vært effektiv. Flink du!

Klem Madelén

Fossestua sa...

NICE !!! :) Brukte du lakk over teksten? Eller vil den holde seg fin uten?

Bjørkely sa...

heia!
Det ble kjempe lekkert! :)

Synnøve sa...

Det ble bare rålekkert. Har du malt oppå gulvbelegg?Og det ble så fint. Nå fikk jeg lyst til og male gulvet på soverommet.
Å stickersen var kjempefin på gulvet.

Nå skal jeg hive meg rundt og gjøre litt husarbeid, før jeg skal på kaffebesøk til ei venninne.
Ha en fin dag
Synnøve

Huset i skogen sa...

Det ble bærre lækkert!

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

wow! :) Så skikkelig flott, sissel! :) Har du altså malt gulvbelegg?? Så gøy! Det var kjempesmart! Kva maling du har brukt da? :) Likte stickersen din på gulvet ;)
Håper du har det fint og nyter sommaren! Godklem

Lottemora sa...

Lekkert altså! Nå satte du virkelig griller i huet på meg også... Spent på å høre hvordan du har fått til dette!